dags att knoppa :)

Idag när jag kommer till stallet ska jag först mocka fixa vatten och hö. Sedan ska jag packa mitt sadelskåp och putsa alla mina saker för imorgon är det tävling på Sundby för mig. Jag ska rida en LA:1. Julia ska också vara med fast i LB:1 på Okidoki. Så idag blir det att knoppa och fixa hästarna snyggt. J sedan ska jag rida lilla Almiro på volten först och då ska jag jobba stretching. Sedan tänkte jag skritta av honom ner i mot ängen så att han får vara ute i skogen också.

Imorgon när det är tävling så ska även min lilla syster Evelina var med fast på Bogesund för det är div 3 för henne då. Så efter våran tävling lämnar vi av hästarna hemma och sedan åker och hejar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0