Sundby :)

Igår var jag och tävlade i Sundby på Almiro. Vi red LA:1 och jag var nöjd med procenten jag fick men inte med ritten. Det började med att almiro la tungan över bettet på fram ridningen och då kunde ingen hjälpa mig för Julia var på prisutdelning. Så jag fick hoppa a två gånger och fixa det. Sedan precis när jag skulle in i ridhuset så lossnade hela min håruppsättning. Så allt gick fel på framridningen men jag slutade på en andra plats med 68 %. Julia var med på Okidoki i LB:1 och kom sexa på 64 %. Jag vann ett svart hööks schabrak och julia vann en påse med hästgodis.

Evelina var och tävlade i Bogesund på Carette. Dem är med i Siggesta div 3 lag i dressyr och kom tvåa i förklassen, van individuellt i lag klassen och laget kom trea. Dem som var med i laget var Evelina Söderström på Carette, Sofia Wetterstrand på Tintin, Johanna Nylander på Ernst och Elvira Olsen på Gry.

Stort Garttis till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0