Tävling

För låt för den dåliga uppdateringen. Men det ska det bli ändring på nu J i söndags var det allsvenskan div 1 omg 3. laget kom då tvåa och tvåa totalt i hela serien. Så vi är nu vidare till elit. I förklassen red jag på ca 62 % och kom straks utanför placering. Sedan i lag klassen var våran tränare Ann Stigberg där och hjälpte oss på framridnigen. Hela framridnigen höll Almiro på och fipplade med tungan så vi fick leta redan på en håltång så att vi kunde spänna nosgrimman ytterligare. I lag klassen var det LA:P1 vilket var första gången som vi startade det. Så då fick jag 58,77 %. Jag var nöjd med dagen i sin helhet och med mina prestationer.


Kommentarer
Postat av: Lisa

kuul!! grattis!

2011-05-26 @ 21:50:44
Postat av: Evelina

Grattis!! <333

2011-05-28 @ 20:48:09
URL: http://carreve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0