Tävlingar

Nu har föesta omg i elit gått och det gick helt okej. I första klassen höll Almiro på med sin tunga och då ficj fi 62,857% det vra en LA:lagtävlan. I lagklassen så gick det bättre där fick jag 59% och var nöjd med ritten hade dock ett av brott i en av dem förvända bågarna. Det var en LA:P1. Laget kom näst sist men vi är bara grymt glada över att få vara med :)

Nästa helg ska jag tävla igen då ska jag rida en L:P1 och en FEIs inledande. Jag hoppas att det kommer att gå bra.

I mitten på oktober så ska Julia ner till skåne och tävla i Lillhagen (vid falstebo). Hon ska rida ungponny SM på honom. då för att Almiro inte ska stå i och med att det är Elit omg tre helgen efter så får han följa med och rida Elit omg 3 i son syd. Det ska bli jätte roligt. då kommer jag att rida två LA:P1 or samt antigen en LA:1 eller en FEIs inledande.

Som några av er säkert redan vet så fylde jag år i söndags (4/9). Då fick jag en almenacka, en parfym ( escaada taj sunest och en macdator :)

Jag har även beställt en plastrong fårn equidesign samt ett hår nät och pärlsnodd. Jag lägger upp bilder på dem snart :)

Här kommer några bilder i från ELIT omg 1 :)



fika ;)



framridnig :)



ridhus och utebana



framridnig



josé



snyggignen <3



i ridhuset <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0