kanske på tiden, eller?

Hej, nu var det nog en hlav hevighet sedan jag bloggade sist HAHA. så tyckte att det var på tiden att skriva lite :) aja men vad har hänt på den här tidenen då? här kommer topp tre på häst froneten

1. Almiro har kvalat nationellt
2. Jag har flyttat till Gävle
3. Bytt klubb till Högbo

det är väll dem tre huvudsakliga sakerna som hänt inom hästvärden sedan sist :)

I och med flytten så har jag varit tvunngen att byta skola så nu går jag sista terminen i nian på en skola i gävle som heter sofiedalskolan. en bra skola och en bra klass har jag hamnat i :D.

nu bor jag en bit utanför gävle i Valbo heter det. och det är en liten gård som vi har köpt. så vi har sju bxplatser lite hagar och en ridbana 40X60 m. och det är super mysigt ska försöka fixa lite bilder på det.

Ska försöka uppdatera lite bättre nu men vi får se

Ha det bäst // Frida :D



min prins på julafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0